zaterdag 21 juli 2012

Dag 16 Lazy Saterday

Vandaag lekker uit geslapen tot 07:30 uur en na de koffie te hebben gezet lekker het zwembad in gedoken. We hielden een rustig dagje dus lekker thuis ontbeten en rond 11:45 gingen we op pad naar de Millenium Mall. Ik wilde even kijken bij Abercrombie of ze hier wel nog leuke dingen in z'n maat hadden en dat is gelukt 2 vestjes, 1 broek en een shirt met lange mouwen.Voor mezelf vond ik ook nog een leuk shirt en Danique een leuke trui bij Hollister en natuurlijk een lange en korte broel bij Forever 21 ik heb er deze vakantie al 6 aan de binnekant gezien en iedere keer komt ze weer met een tasje naar buiten.De mannen gaan na winkel 1 al niet meer mee naar binnen en wachten geduldig (lees lang) tot mevrouw echt alles heeft gezien.Nadat we het rondje hadden gehad en ik nog even gesmeekt heb of ik iets bij Tiffany's kreeg ( Frits zei jammer joh ik ben mattrob niet) :( Zijn we een ijsje gaan eten en weet terug naar de auto gegaan we zijn nog even naar de Super Target iets verderop gereden. Daarna op weg naar huis waar we lekker thuis gingen bbqen en nog ever lekker het zwembad in doken. De laatste dagen komen alweer inzicht en we willen nog van alles....

4 opmerkingen:

  1. lekker vakantiedagje toch zo?
    Enne ik krijg ook nooit wat van Tiffany's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, mannen en winkelen, het is ook overal hetzelfde, je ziet ook altijd van die zitjes in de hal waar mannen een beetje verveeld uit hun ogen wat rond hangen zo leuk!;)
    Geniet nog even dubbelop van jullie laatste dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat zag er allemaal weer heeeeeeel lekkker(en gezond) hahahah uit zeg!!De laatste dagen gaan beginnen jongens,nog ff veel shoppen en genieten en dan hop vliegtuig in weer terug naar de werkelijkheid hahahah 1 geluk het is hier nu ook (eindelijk) prachtig weer, Ik ga vandaag lekker bakken aan het strand(voorbruinen ) Groetjes en oet snel en geniet er nog ff van he!! doeggg xxFrank/paps en Seop en Bunny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, Foutje Pummie ,bunny is al lang in de konijnenhemel!!!hahaha gr Frank

    BeantwoordenVerwijderen